Sorry, this diary is friends only.


Entry List
blank
so many changes
things
catch up
blank
ok cupid
blank
sunday
blank
blank
blank
i suck.
being annoying and girly
blank
blank
moving on
blank
take that
complicated
fresh
new
last night
strange life
blank
going going going
okay
this is my life update.
kc
summary: weekend
blank
.
again
blank
tempermental
blank
blank
blank
freaking out
blank
blank
blank
blank
expanding
blank
simple
as dumb as it may sound...
connect
i know i've gone insane.
cool me down
to be continued
blank
perth
hm
boring entry
blank
your love. is my drug.
OH MY GOD.
blank
louder than sirens
howlin for you
blank
okay
ugh
things
listening and sharing.
triple
i know what i want, and i...
OFA
oh dear
stuck.
dammit
freaked out
we'll do it live
love love love
i'm losing it
i did it!
rolling in the deep
bleh
blank
and also not growing up
growing up
when's naptime?
last all nighter of my...
i suck
trying to not let today be...
today is not a good day
my weekend
things
into the woods
blank
milwaukee
thoughts
tonight was ridiculous
sleepy
plant your hope with good...
blank
blank
blank
to cscizoran
and
ALSO
blank
blank
i don't like boys.
uh oh
blank
distractions from the real...
sb part 1
crushin like a ten year old
eeek
blank
blank
blank
wavering
blank
all hands against his own
blank
still sunny!
blank
blank
girls and boys in america
blank
now.
blank
blank
blank
exhausted.
blank
blank
in the aeroplane over the sea
yes.
life goes on
standing still
nothing slowed me down
life is funny.
mistakes.
blank
damn.
blank
blue magic
things are a changin
nothing'severgonnastandinmyway
ordinary things
good, i think
oh my god.
here's the deal
blank
little lion man
blank
blank
blank
no.
road full of promise
brooklyn, brooklyn, take me in
blank
blank
love the way you lie
every time i close my eyes...
real quick II
real quick
if you're havin girl...
white blank page
where you invest your love,...
and it was your heart on the...
the roses
the middle
i got 99 problems
the apache relay
ugh.
i'm feeling rough i'm feeling...
it's a quarter after one
where is my mind
annie waits
so closeeeee
forward.
sleep is overrated anyways.
don't rain on my paradeeee
blank
annoyed at myself
i don't know what this...
wake up in the morning feelin...
my name
silliness
bleh
i am dragging.
longest entry ever.
hey lil mama, i can transform...
i am out here studying stones
ridic.
lazy sunday
til we see the sunlight
growing up isn't always fun.
movin on up
closure
but we'll see what you're...
blank
random thoughts
a glass or two of wine...
party in the usa
takin' it to the street
hesitating beauty.
last night
love fridays
upendi is swahili for love.
bend in the road
it's official
anxiety.
blank
trying.
blank
i guess it's over.
that time of the month blows.
shitty day.
to cscizoran
blank
blank
oooh shit.
blank
i prefer that you keep it.
i honestly feel like i could...
blank
forever
it's not supposed to be like...
i'm sick of singing the same...
life plays jokes on me that...
he said he wanted to see me.
don't know.
blank
blank
hello
in my place
blank
i'm a mess lately
blank
blank
falling is like this.
blank
ooh shit.
blank
blank
blank
so yeah.
blank
just my life
sad.
blank
random
i can't even put into words
blank
"all you can do is play along...
blank
awesome at life.
okay...
independence day is no good.
blank
double win today.
i need to type this out.
blank
blank
oh man.
well shit.
rock paper scissors
blank
blank
blank
blank
stuck
blank
blank
blank
blank
blank
one day at a time.
blank
blank
blank
a new day
blank
blank
blank
i am
blank
blank
trying.
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
i should listen to my mom...
blank
blank
family...
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
good guys still suck.
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
what is wrong with me?
the beginning of the end.
blank
blank
blank
blank
blank
anyday
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
so it's been a while.
blank
blank
hmm
blank
blank
blank
blank
finally
oh wow.
oh, v-day...
i really think i could have...
no more blanks
blank
blank
blank
new plan.
blank
raining on sunday
my fucked up love life...
beginning of the end or end...
blank
blank
blank
359 post(s)